Digitalizace agendy informačních karet a sdělení při zaměstnávání cizinců

28. 2. 2024

V rámci zlepšování služeb a modernizace úřadu přistoupilo MPSV k plné digitalizaci agendy Informačních karet a sdělení při zaměstnávání cizinců.

Od 1. července 2024 bude proto zasílání těchto informací možné výhradně jedním z těchto tří digitálních kanálů:

  • Vyplněním formuláře na webu
  • Zasláním XML souboru do datové schránky Úřadu práce ČR
  • Přímou integrací Vašeho informačního systému s rozhraním MPSV

U agendy Informačních karet se bude nově používat pouze jeden formulář, prostřednictvím kterého budete hlásit jak nástup, tak i odchod vašeho zaměstnance. Pokud při nástupu rovnou uvedete i termín ukončení činnosti (např. při poměrech na dobu určitou), který bude dodržen, nemusíte další kartu zasílat.

Zjistit více a podat hlášení těmito cestami můžete už dnes zde.